Verzending, levertijden & retourneren
Verzending & levertijden
Dit beleid is van toepassing op de categorieën Pampers Luiers en Pampers Billendoekjes
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Om een zo goed mogelijke service te bieden geven wij jou de optie om uw bestelling te laten versturen met PostNL of DHL met Track & Trace code!
Verzending met PostNL
Bestellingen die op werkdagen vóór 20:30 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Bestellingen die in het weekend geplaatst zijn, worden de eerstvolgende werkdag ingepakt en verzonden. In meeste gevallen worden de bestellingen van zaterdag en zondag op dinsdag bezorgt.
De verzendkosten om jouw bestelling te laten versturen met PostNL bedragen €3,99 voor Nederland. Bestellingen vanaf € 50,- bezorgen wij in Nederland gratis.
Verzending met DHL
Bestellingen die op werkdagen vóór 20:30 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Bestellingen die in het weekend geplaatst zijn, worden de eerstvolgende werkdag ingepakt en verzonden. In meeste gevallen worden de bestellingen van zaterdag en zondag op dinsdag bezorgt.
De verzendkosten om jouw bestelling te laten versturen met DHL bedragen €3,99 voor Nederland. Bestellingen vanaf € 50,- bezorgen wij in Nederland gratis.
Let op: Wij verzenden momenteel alleen binnen Nederland!
Retourbeleid
Als je je bestelling wilt ruilen of retourneren, staan we altijd klaar om je te helpen! Je hebt 14 dagen de tijd om jouw retour aan te melden. Hierna dien je het product/ de producten binnen 14 dagen terug te sturen naar BabySales.
Met de volgende stappen kun je een item aanmelden voor retourzending:
- Klik op het profielpictogram in de navigatie van de winkel.
- Log in bij je account: voer in het veld E-mail je e-mailadres in en klik vervolgens op Doorgaan.
- Open in je e-mailaccount de e-mail die vanuit onze winkel wordt verzonden en kopieer de verificatiecode van zes cijfers die in de e-mail is opgenomen.
- Ga terug naar de onlinewinkel en voer een verificatiecode van zes cijfers in.
- Klik op de bestelling waar je de retour voor wilt indienen.
- Als je bestelling meer dan één artikel bevat, selecteer je de artikelen die je wilt retourneren.
- Selecteer een reden voor de retour en voeg een opmerking toe voor de winkel.
- Klik op Retour aanvragen. Als je retouraanvraag is goedgekeurd en moet worden verstuurd, ontvang je een e-mail met verzendinstructies en een retourlabel. Plak het retourlabel op het pakket en stuur alle items terug. Nadat het product is geretourneerd, ontvang je een terugbetaling.
FAQ retourneren:
Hoelang duurt het voordat ik de terugbetaling ontvang?
Je ontvangt het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wat zijn de kosten van het retourneren van een product/ van producten?
De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel (en eventueel van eerdere verzending) zijn voor eigen rekening. Na ontvangst van jouw retourzending wordt jouw retour verwerkt en wordt er €3,99 in mindering gebracht op het terug te krijgen bedrag.
Betaal ik ook retourkosten als ik een verkeerd artikel hebt ontvangen van BabySales?
Nee, mocht dit het geval zijn dan betaal je geen retourkosten. Neem contact met ons op via klantenservice@baby-sales.nl of vul het contactformulier in op de volgende pagina https://baby-sales.nl/pages/contact. We lossen het zo snel mogelijk op!
Wat is het beleid rondom geretourneerde items die onderweg kwijtraken of beschadigd aankomen?
Tijdens verzending kan er altijd wat misgaan. Zo kan het product niet aankomen of onderweg beschadigd raken. Hierbij is het risico in het algemeen voor de verzender. Als webwinkel draag je het risico voor de heenzending en is het risico voor de terugzending voor rekening van de klant.
Uitzonderingen retourneren
Let op! Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
- Bij verzegelde producten; wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar;
- Het product vormt een gezondheidsrisico of is onhygiënisch als het wordt teruggestuurd;
- Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden en
- Die snel kunnen bederven of verouderen.
Dit beleid is van toepassing op alle overige categorieën.
-
Verzendbestemming: We verzenden momenteel alleen naar adressen binnen Nederland.
-
Levertijd: De geschatte levertijd voor bestellingen is tussen de 7-15 dagen. Houd er rekening mee dat dit een geschatte tijd is en dat leveringen mogelijk langer kunnen duren tijdens drukke periodes of vanwege onvoorziene omstandigheden.
-
Verzendmethoden: We bieden standaardverzending met tracering aan voor al onze bestellingen. Hierdoor kunnen klanten de voortgang van hun pakket volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering.
-
Beperkingen: Er zijn geen specifieke producten die niet naar bepaalde locaties binnen Nederland kunnen worden verzonden.
-
Verzendkosten: De verzendprijs staat vast en wordt duidelijk vermeld tijdens het afrekenen. Voor bestellingen van €50 of meer bieden we gratis verzending aan.
-
Retourbeleid: Retourneren is gratis voor bepaalde producten. Indien retourneren niet gratis is, zijn de kosten hiervan voor rekening van de consument. Als een product na 15 dagen nog niet is geleverd, verzoeken wij klanten vriendelijk om contact met ons op te nemen.
-
Douanekosten en invoerrechten: Er zijn geen extra douanekosten of invoerrechten van toepassing op onze zendingen binnen Nederland.
-
Verwerkingstijd: Bestellingen worden binnen 3 dagen na het plaatsen van de bestelling verwerkt en verzonden.
-
Ordertracking: Zodra een bestelling is verzonden, ontvangen klanten een e-mail met informatie over hoe ze hun bestelling kunnen volgen.